Detox a chudnutie s nulovým alebo krátkodobým efektom

Klobásky, koláče, smažené rezne,… no kto by odolal, však? Lenže človek k svojmu pevnému zdraviu potrebuje aj určitý detox. Táto sýta strava nám síce dodá potrebnú energiu, ale rovnako tak nám ju môže aj radikálnym spôsobom uberať v prípade, ak sa už v našom tele nachádza zásoba tukov, ktorá je vyššia, ako je pre naše zdravie a kondíciu potrebné.
čerstvý salát
Ale je otázne v akom štádiu, respektíve v akej kondícii a s akým obsahom tuku v tele sa nachádza konkrétny jednotlivec. Stráženie si diétneho a zdravého jedálnička však určite nie je na škodu v ťažších, ale ani v tých ľahších prípadoch. Pokiaľ sa radíte k tým šťastnejším, z ktorých kilá spadnú už po kratšie trvajúcej či menej prísnej diéte, vám zrejme stačí iba riadiť sa svojho zdravého a očistného životného štýlu, no nie každý má rovnaký metabolizmus a túto prajnú genetiku. V nemálo prípadoch človek dostáva zo seba takmer maximum, nevraviac o diéte, aká je vlastne už takmer hladovaním, no želaný efekt aj napriek tomu neprichádza. V tomto prípade  tak k efektívnemu riešeniu môžeme zapojiť aj tabletky na chudnutie.
vedení váhy
No pozrime sa na tému detoxu (s tabletami alebo bez tabliet) objektívne a to z hľadiska tých šťastnejších, ako aj z hľadiská vážnejších prípadov a obujme sa do tejto problematiky o niečo hlbšie. Je akýmsi stanoveným pravidlom, že detox alebo pôst začína byť efektívny až po 40-tich dňoch. Ale pozrime sa na toto tvrdenie z ľudskej stránky- toto prísne stanovené pravidlo sa nedokáže poctivo dodržať každému bez toho, aby ho z času na čas alebo nakoniec úplne neporušil. Môže tak vzniknúť neefektívne trápenie poukazujúce sa okrem iného aj na našom psychickom zdraví.
Preto je potrebné, aby sa z extrémnych detoxov stal skôr zaužívaný vyvážený jedálniček a životný štýl, ktorému sa budeme vedieť prispôsobiť bez toho, aby sme následne zlyhali.
•         Smažené mäso skúsme nahradiť grilovaným, vynechať zbytočné maškrtenie a určité mastné neresti si dopriať len z času na čas. Snažme sa vyhradiť si čas na pravidelný pohyb (aspoň hodinku denne) a pravidelne prijímať tekutiny, predovšetkým veľa vody.